pátek 6. ledna 2012

Háčkované ponožky

Ve stánku PNS jsem objevila časopis od Sabriny-ponožky háčkované od špičky k holeni.Ponožky občas pletu na dvou jehlicích,ale ještě jsem je nikdy neháčkovala.Časopis mě zaujal, tak jsem si ho zakoupila a trochu již prostudovala popis háčkování ponožek.Vypadá to,že to nebude složité.Jsou zde pruhované,dirkované a tkané vzory.Píší zde že ponožky se háčkují od špičky s obíbenou 4-krokovou metodou, a je to skutečně jednoduché.Asi některé z vás již mají zkušenost s háčkováním  takových to ponožek.Prosím napište mě do komentáře kdo jste  již ponožky háčkoval a zda jsou dobré.Díky


Zde foto ze Sabriny-ne moje výrobky!


Zde je inspirace z dekorativního háčkování taktéž od Sabriny.
Moc hezká kraječka do poličky, a ještě se mě na ni líbí,že se dá obměňovat stužka.

A zde zase jedna moc hezká dečka

6 komentářů:

  1. Jsou krásné,taky bych je brala,byly by hezounké i někam na ozdobu,žel bohu já jsem pouhý začátečník:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,ponožky vypadají moc hezky.
    Já jsem ponožky taky jenom pletla...na dvou jehlicích.Ale to už je dávno.TEĎ je "fasujeme" napletené od mojí mamky.
    Taky ta kraječka se stužkou je super!!!!Dovedla bych si ji představit u nás doma.
    Marti,měj se hezky a ať ti pracovní víkend příjemně utíká!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, také mám někde časopis s návody na háčkované ponožky, ale ještě jsem je nevyzkoušela. Moc se mi líbí ta háčkovaná kraječka, mohla by jsi prosím zveřejnit návod. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti.Ta to jsi mě inspirovala s ponožkama,časopis,zda budou mít-koupím.A ty fotky u mě,to bylo učení,zadávat je za sebou.To víš,když se starší človíček zblázní do PC.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,asi budou háčkované ponožky trošku,tvrdší,ale místo pantoflí doma nosit,by nemusely být špatný.Stojí za vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Marti, ty modré ponožky jsou nádherné.Pamatuju si, když i mě babička pletla ponožky a já je nosila vždycky po vykoupání, nejraději jsem měla červenobílé proužkované. škoda, že už nemám babičku.
    A ta kraječka s tou mašličkou je taky moc krásná,jsi moc moc šikovná. Měj se moc krásně./snad mi ten komentář proleze, prosím/

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...