úterý 28. února 2012

Čtverečkování

Takto pokračuji v mém díle-výroby čtverečků na deku,přehoz na sezení.............?Dnes jsem si objednala další přízi neboť jsem se rozhodla pro jisté zvětšení a bylo jí málo.

Tady jen ukázka jak pokračuji.Nějaké čtverečky jsem již zháčkovala.



9 komentářů:

  1. Marti,vypadá to nádherně,ale ještě se teda naháčkuješ,než bude hotovo.
    Já pořád sháním nějaký jednodušší,aby bylo háčkování rychlejší,tenhle je hóóódně efektní,ale myslím,že bych si uháčkovala ruku

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se moc líbil,tak proto jsem ho vybrala, a pak z té příze i vynikne, a dobře se háčkuje.No to jich ještě bude,ale činím se.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, háčkovala jsem z těchle čtverečků polštářky, a až teprve když jich vidím víc pohromadě u Tebe, tak si říkám, že by to byl i hezký běhoun na stůl.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, deka bude úžasná! Opravdu parádní! A chválím super nápad se čtverečkem, tedy spíš čtvercem z deky! krásný polštářek a musí být měkoučký!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,ta deka bude super.Máš u mně na blogu ocenění.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, tak ta deka bude opravdu skvělá :) Já taky stále čtverečkuju a příze budu mít taky málo, tak háčku zdar a čtverečkům zvlášť :))

    OdpovědětVymazat
  7. Marťuli, vidím, jak pilně a krásně pracuješ, vidím samé krásné věcičky. Já taky pořád něco kluntám, ale do takových velkých věcí jsem se nepustila.
    Marti, nahlídni ke mně, najdeš tam Ocenění tvého krásného, kreativního blogu, je pro mne naučný a zajímavý, ráda k tobě chodím na koukanou.
    Ocenění je tvoje - vem si ho....

    OdpovědětVymazat
  8. Marti,prosím Tě jak silný používáš háček na háčkování z deky? A ještě Tě prosím nakoukni ke mě na blog, mám tam pro Tebe ocenění. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je náádhera. To bych chtěla taky někdy zvládnout. jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...