pátek 3. února 2012

♥♥♥Popis na primalexák♥♥♥

Vkládám popis na přání,pro začínající pletařky z papírových ruliček.
Základem pletení jsou ruličky.zde již namořené.Ruličky si motám ze ,,Zlatých stránek"-tel.seznamů.
.
K dostání jsou různé odstíny mořidel.
(Zde najdete mořidla i na objednávku od firmy CHEVAS )

PRIMALEXÁK
(proč Primalexák-obal od malířské barvy)

Začátek pletení Primalexáku-oválné vyplétané dno viz popis.
Dále po upletení dna pleteme směrem nahoru-do velikosti jaké potřebujeme.
Ruličky a vzory dle libosti, jak kdo má rád.Protože jsem neměla žádné dopředu barvené ruličky, tak jsem pletla a pak barvila(viz obrázky).Mám raději přírodní barvy, a všechny odstíny hnědých mořidel.Nejraději mám-pinii,cedr,teak.Samozřejmě i experimentuji se zbytky odstínů(zbytky sleju dohromady a vždy s toho něco vyleze)
Upletla jsem obal a uvažovala jak udělám víko.
Vystřihla jsem z kartonu tvar víka, 2xjeden karton jsem natřela bílou barvou(balakryl).Po zaschnutí nanesla lepidlo, a opět nechala zaschnout.Pak jsem si připravila ubrousek,který jsem zažehlila přes pečící papír na karton, a přetřela lakem.Na rub kartonu jsem nalepila ruličky.Pak jsem pletla dvě řady opletkem dvěma kolem dokola, a poté jsem začala plést COPÁNKOVOU UZAVÍRKOU.Po dokončení uzavírky jsem ruličky opatrně nabarvila a přelakovala.To je první vrstva.
Druhý karton jsem nabarvila barvou ruliček a přelakovala.Na spodní stranu jsem opět nalepila kolem dokola ruličky, a pletla opletkem dvěma do tvaru a velikosti víka.To jsem nasadila na hotový obal, a upletla rantl,který jsem také zakončila copánkovou uzavírkou.Dále jsem to nabarvila a nalakovala. Vrchní vrstvu s ubrouskem jsem přilepila na víko, a nechala zaschnout.
(Pro zvětšení obrázku na něj klikněte)









5 komentářů:

  1. Martula, tvoje pletenie je uzasne... keby si videla moje ubohe pokusy...ako som sa zamotavala .)) este teraz sa smejem ked si na to spomeniem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji
      Mé začátky byly taky těžké,hlavně motání ruliček.Na ruličkách hodně záleží a pak na utahování.

      Vymazat
  2. Marti, neuveritelne. Ted jsem konecne pochopila, jak na to. Rada vyzkousim. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Kateřino děkuji a více na mých druhých stránkách http://tvorime.webgarden.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, upletla jsi nádherné košíky. Moc děkuji za zveřejnění návodu na výrobu oválného košíku, za odkaz na copánkovou uzavírku a snad nejvíc ti děkuji za odkaz na obchod s mořidly.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...