neděle 26. února 2012

♥Postup♥

Tak, tady pro ty co chtějí vědět  postup krku na slepičku.Uděláme ošatku,tvar podle libosti a velikosti.Já mám starou misku, kde mám šroubek a přichycuji s tím pleteninu, aby se mě neposunovala po misce.A dále viz obrázky.


Dvě ruličky spojit do sebe (lepit)aby se nerozpojily.Tyto ruličky se dávají  do zadního půlkruhu(viz obrázek).To přepůlené.To přeložené nasouvejte a zároveň pleťte.
Na obrázku je vidět jak ohnete ty ruličky dozadu do půl kruhu,když začínáte.


Názorná pomůcka,ale samozřejmě pozor dle velikosti.




2 komentáře:

  1. Marti, dík. Už mám hotovou ošatku a odpoledne se pustím do hlavy snad se zadaří :)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...