čtvrtek 16. února 2012

♥♥♥Všehochuť♥♥♥



Zde jsem pro vás připravila pár odkazů na stránky z různým tvořením,ať pletení,šití,háčkování aj...Doufám ,že se vám to bude hodit.Postupně budu přidávat.Do komentáře mě můžete napsat o co by jste měli zájem,co hledáte.I já sháním vše možné pro inspiraci ,a pak si nepamatuji kde co je.tak proto jsem se rozhodla pro toto.(klikněte na odlišnou barvu pro otevření stránky).

Háčkované labutě najdete zde na stránkách.Nádherné jemné tvoření za pomoci háčku a příze.

Háčkované motýli i s obrázkovým popisem.


Háčkované klobouky naleznete (kliknout na klobouky).


Chtěli by jste kabelky?Tak je i s obrázkovým popisem najdete ZDE.


Něco pro děti,ponožky a bačkorky najdete ZDE.


Přehozy,pletené,háčkované naleznete ZDE


Potřebujete si něco vyšít a hledáte předlohy?
     další předloha.


Co si ušít zástěrku a doplňky(chňapky)


A co tašky šíté,ty nehledáte?


Háčkovaná srdíčka,vzorečky aj...


Háčkované bordury                      bordurky 2


A co pro pejsky?


Vztupte do Tildas
                   Tildas2
                   Tildas3


Háčkované záclonky


Plavečky by se nehodily?


Chňapek není nikdy dost a dady jsou moc pěkné.

Dekorace


Šiješ,šiju,šijeme.


Chce kočičku,tak ZDE si ji ušijte.


Háčkované hračky ZDE


Vyšívané sáčky.
Ubrusy,obrazy aj......ZDE


6 komentářů:

  1. Marti, jsi neúnavná vyhledávačka - určitě se bude něco hodit, děkuji!
    zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marti!!!!
    Tak to je paráda!!!!
    Myslím,že u tebe na blogu budu trávit spoustu času!!!!
    Za inspiraci ti moc děkuju a určitě si něco vyberu

    OdpovědětVymazat
  3. Díky a jsem ráda,že si můžete vybrat,i já z toho budu čerpat a doufám, že naleznu ještě jiné stránky,které budou užitečné pro tvoření a zkrášlení našich příbytků.

    OdpovědětVymazat
  4. No tedy já zíííírááám. Tolik nádherných věcí. Fantastické labutě. Střih na tu kočičku, tak ten už hledám hodně dlouho, potřebovala bych také návod na bačkůrky pro miminko, srdíčka to je také moje slabost, já bych si to mohla prohlížet ještě další hodinu. Ach jo...Díky moc. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  5. to je náádhera..ty labutě, kočičky, bačkůrky, motýlek...ááách. A ten přehoz? To je můj tajný sen...

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu háčkovanému motýlikovi som rada. Tuším oprášim ruštinu aj háčkovanie :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...