čtvrtek 23. srpna 2012

Jezírko a okolí

Loni jsme v září začali se zabudováním jezírka(plast).Postupně jsem začala kupovat skalničky a jiné rostlinky, a přemýšlela kam a jak co dát.Nejsem žádný architekt ,a tak jsem si to udělala podle svého.

Základem musel být vodník a větší šutr.Bezva by byla asi za ním vrba.Já ji nahradila trávou dosti vysokou.Za jezírkem mám u zídky nepatrné navýšení zeminy s pískem a vsazeny skalničky.Na povrchu je vrstva břidlicových úlomků.


V popředí je zemina, na které je fólie, a drobné kamínky.Sem a tam nějaká rostlinka.Z boku kde je manželova část okrasných keřů jsem dala levandule.

Na protější straně je vodník,traviny a nízký skalkový rododendron aj rostlinky.Na povrchu je kůra.Okolí jezírka musí být bohužel oploceno.Maxík si z toho dělal prolézačku.
Zahrada je můj velký koníček, od jaro do pozdního podzimu jí věnuji dosti volného času.
V jezírku je také vzduchování, a postupem času možná přibude i vodotrysk.

Leknín příštím rokem musím vyměnit za nový.V jezírku jsou také 4 velké rybky,které jsou ale schované u dna Myslíme si ,že je to kvůli kočce.Ty malé rybičky se nebojí.Zda je ponecháme na zimu v jezírku ještě nevíme.Jezírko je dosti hluboké, takže by tam mohly zústat.


No a tady mé povídání o jezírku končí.
Děkuji všem za milé komentáře v příspěvcích a přeji mnoho krásných dnů plných sluníčka.
Marťula

4 komentáře:

  1. Krásné jezírko i zahrádka. Moc se ti to podařilo a všechno dohromady to působí moc hezky. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing
    this article and the rest of the website
    is extremely good.
    Take a look at my blog my blog joomla

    OdpovědětVymazat
  3. Na to,že nejsi architekt je to nádhera!Já mám jen takové malinkaté ve velké skalce:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj MARTI!!!!
    Jsem moc ráda,že jsi mi vyhověla,popadla foťák a vážně jezírko nafotila.
    I když ty nemáš jezírko,ale spíš jezero.Jeho okolí máš už moc krásně zabydlené,kytičky vzrostlé a všechno to vypadá moc hezky!!!
    Marti,užij si ten volný víkend!!!!!!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...