pondělí 1. října 2012

Nádherný den


Párání dříve pleteného svetru.Bude se hodit je jí dosti.Světle zelená příze Elian.
Včerejší den byl asi opravdu tím posledním krásným dnem,a tak jsem ještě sídlila pod pergolou a párala.Přemýšlela jsem na co přízi použiji.Dnes jsem si dokoupila nějaké barevné vlny a bude se tvořit.
Nedávno jsem zde vložila pár inspirace na háčkované hračky tak snad po medvědovi bude asi .......a to je překvapení.

Opět vkládám na žádost bordůrku s obrázkovým popisem,ktrou jsem si háčkovala do poličky.

                         

No a tady opět fotečky Adámka






2 komentáře:

  1. Ahoj Marti!!!!
    Tak pravda na nějaké posedávání venku už to asi nebude.Brzy se má ochladit a tak se budeme přesunout s ručními pracemi pěkně domů do teplíčka.
    Jsem zvědavá,co nového vytvoříš.
    A taky jsem si všimla,že Adámek si hoví na tvém polštářku.
    Marti,měj se hezky!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Blani
    No leží na polštářku,je měkoučký.To je v obývacím pokoji kam ho dcera vždy položí a sranda byla, když mu vyprávěla, že leží na polštářku od babičky dělaný.Já jsem taky zvědavá co to bude, a hlavně jestli se to povede.Bez popisu jen podle obrázku se musí hodně přemýšlet.
    hezké dny přeje Marťula

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...