středa 3. října 2012

Podzimní zahrada

Podzimní skalka s jezírkem,ještě pořád kvete levandule,krásnoočko a má neznámá asi podzimní skalková kopretina.Vodník si pokuřuje v klídku svou fajfku a kontroluje stav vody.
     


Tady je vidět jak se zbarví Hortenzie na podzim.Chcete si jí usušit?Tak jí dejte do vázy bez vody a nechte v ní uschnout.I odstín zůstane stejný

Tento Ibišek je po celou roční dobu obalen poupaty.Květ kupodivu vydrží i 3 dny v plné kráse.

Inspirace-háčkování

Bordůry,lemy,krajky jak chcete
Jednobarevná krajka je široká cca 5cm.
Materiál-bavlněná příze Manuela 15"(v délce 330m na 50g)
Tuto  popisovanou přízi jsem bohužel nenašla a ani jí neznám.Určitě by se dala nahradit jinou.
Ještě jsem zapoměla---háček č. 1-1.25

Zde obrázkový popis

Materiál použitý na této krajce je stejný.


Marťula

10 komentářů:

  1. Marti dobrý den, chodím sem k tobě na návštěvu, ale ještě jsem nenapsala komentík. Dnešní příspěvek s jezírkem mě přinutil abych napsala. Právě totiž budujeme jezírko a hledáme pořád inspiraci a ten koutek s jehličnanama je prostě překrásný a vůbec to osázení okolo. Moc děkuji za inspiraci a přeji pěkný podzimní den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko
      No já jsem taky hledala a hledala.Pak jsem si to udělala stejnak podle sebe,ale já už tam měla ty jehličnany,teda ty jsou manžela.Protože jsme dlouho přemýšleli kam ho vlasně dáme, zrodil se tento nápad zakomponovat jej právě na toto místo.
      Co jsem ale dávala pozor abych ty rostliny většího vzrůstu dala buď okolo nebo dozadu.Snad se to povedlo až na tu trávu u vodníka.Myslím ,že se hodně rozroste do šíře.Tak s tím budu muset něco udělat.I tobě přeji hezké dny a dostatek motivace při budování.Marťula

      Vymazat
  2. krásná skalka, moc se mi líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to jezírko a jeho okolí - to je nádhera neuvěřitelná! Hortenzie ti krásně kvetou, mě letos celý omzrly, takže jsem ráda, že vůbec rostou, o květech si můžu nechat leda zdát...snad příští rok bude lépe...háčkování krásné, pro mě nepochopitelné, že někdo tohle vytvoří:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo
      Děkuji-hortenzie mě letos také málo kvetly, a když už, tak jak bylo sucho
      byly květy i menší.Prostě není to letos ono.Háčkování mě opravdu chytlo.Nikdy bych sama neřekla že to budu jednou dělat,Teď mě mrzí,že jsem vyhodila hodně sešitků při stěhování.Do baráčku by se určitě vešly.Hezký víkend Marťula

      Vymazat
  4. Krásné jezírko, zákutí kytky .
    celé to krásně ladí a háčkování za 1*překrásné.
    Krásný večer přeje. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko
      Děkuji za komentář potěšil.No s tím jezírkem jsem se snažila,ale určité nedostatky tam jsou.Už přemýslím co s nima.Furt jsem toho měla tam málo a dokupovala jsem.Teď je to tak rozrostlé že to budu muset trochu vytrhat.Třeba něco vymrzne i když si to nepřeji,ale nikdy se neví.Přeji hezký víkend Marťula

      Vymazat
  5. Krásné jezírko, dokonalé. Takové by se mi v naší zahradě moc líbilo. Ale zatím jsou děti malé,nerada bych je odtud lovila.:-)
    Pěkný víkend.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andreo
      No dokonalé není jsou tam určité nedostatky v osázení,které jsou vidět, až když se vše rozroste.Menší úprava bude.U nás by jsi děti nelovila,je okolo plůtek kvůli Maxíkovi.Přeji hezký víkend Marťula

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...