úterý 13. listopadu 2012

Vánoční pletení z papíru

Děkuji všem za milé komentáře pod posledním příspěvkem.Bohužel nestačím odpovídat.
Než se pustím do vánoční výměny nebo dárek pod stromeček, tak..........

Opět pár kousků pletených z  papíru na vánoční trh.Po dlouhé době jsem se do toho pustila a doslova mě pohltila výroba ruliček,které ale hned spotřebuji, a tak zde se podívejte co vše jsem již upletla a dala dohromady.
Zvonečky jdou celkem rychle.



Klasika zdobení do červena.Nějak mě nejvíce pasuje k vánocům.
I když mám v plánu si vyrobit dekoraci na advent,která bude Šedo-bílá .Tak uvidíme zda se povede.
Poprvé jsem zkoušela srdíčko a taky stromeček do květníku,ale ten ukáži až bude hotov.

Ruličky jsou ze zlatých stránek.Mořidlo odstín Pinie.


 Tady velký stromek.Ve skutečnosti vypadá bohatěji ozdoben.

22 komentářů:

  1. Marti, teda to je nádhera!!! Krásně nazdobeno, ta červená je prostě parádní.
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani
      děkuji,snažila jsem se aby byly co nejlepší když snad půjdou do světa.Měj se Marťula

      Vymazat
  2. Marti, moc se mi to líbí! Obzvlášť ty zvonečky mě zaujaly, a krásně jsi to všechno nazdobila! Červená je hlavní barvou Vánoc, dobře jsi ji zvolila :-)
    Zkrátka - krásně sis s tím vyhrála! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucie
      děkuji
      No snažila jsem se.Na té hnědé je ta červená nejlepší,taková sváteční.

      Vymazat
  3. Dobrý den Martinko,máte nádhernou vánoční výzdobu:)Jste šikulka ve všech směrech:)Mohu se zeptat jetli ty zvonečky pletete na dřevěné šabloně jako se pletou pedigové zvonečky?Děkuji Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Krása-i srdénko se moc povedlo:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to je nádherný! Ty zvonečky jsou naprosto luxusní, líbí se mi víc, než ty pedigové. Ale máš to úžasně propracovaný, pravidelný a fakt moc pěkně vypracovaný. Zdobení máš krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo.
      děkuji moc.Dostala jsem nabídku na prodej tak jsem se snažila.Uvidím zda si je někdo koupí.měj se hezky Marťula

      Vymazat
  6. Marti, je to nádhera! Budeš mít stánek zavalený zákazníky!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      No moc ti děkuji.Uvidíme.Hezký večer Marťula

      Vymazat
  7. Marti, mne uchvátil nejvíce stromeček a zdobení do červena miluji.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Už dva roky si říkám, že zkusím stromek - mám připravený kornout, podle kterého bych pletla - letos jsem spotřebovala namotané ruličky a zelenou barvu - tak snad příště to už vyjde. Tvůj stromeček je moc hezký a ty zvonečky jsou kouzelné. Srdíčko se mi také líbí - díky za inspiraci. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko
      děkuji za milý komentář.Stromeček si ještě udělej.je hotový raz dva.Na barvení se koupí i spray,je to vše najednou(barva i lak).No ale to ty víš.Měj se a mnoho hezkých chvil při tvoření.Marťula

      Vymazat
  9. Marti krása :o) Jde ti ti úžasně od ruky.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marťulo!
    Teda,vidím,že tě to opravdu zase pěkně chytlo!
    Máš moc pěkně napleteno a do vánočních trhů toho určitě ještě spoustu stihneš.
    Moc se mi líbí srdíčka...ty jsem zatím nikdy nezkoušela...návod by nebyl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      No to chytlo,moc toho ale dělat nechci.Návod máš na mejlu.Měj se tvořivě Marťula

      Vymazat
  11. Marti, máš můj obdiv... :o) Nádhera.. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Undеrstanԁ to publish hіmself, the post from onе moгe supply
    Here is my blog deal Dash

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...