čtvrtek 24. ledna 2013

Ještě jednou hvězdičky

Dnes jsem přišla ještě jednou s motivem hvězdiček, tak jak jsem včera slíbila.Tento motiv se mě moc líbí a určitě se dá použít všelijak.Mě napadlo zrovna toto.
Však jsem se taky činila, abych to co nejdříve dodělala.
Skládá se to vlastně ze třech čtverečků spojených a obháčkovaných kolem dokola několika řadami  krátkých sloupků.Pak olemováno buď obloučky, a nebo špičkami.
Žádný jiný postup nemám. Háčkovala jsem tak jak mě to zrovna napadlo.

Tak a je dohvězdičkováno.Snad zase někdy příště i když jedny vlastně asi ještě budou,ale ze Sněhurky a okolo látkové prostírky.To je v plánu.

No a tady motiv nalezený na webu tak trochu jinak.
 No a na závěr do sbírky jeden čtvereček,ale bez návodu.

Hezký večer Marťula






12 komentářů:

  1. Moc hezky jsi to vymyslela a uháčkovala - píšu velkou jedničku s hvězdičkou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se moc líbí ten poslední háčkovaný čtvereček - krásná barva i vzorek. Přesto, že na něj nemáš návod, podle fotky by se mělo dát odhadnout co a jak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko
      Já si také myslím, že se to dá podle obrázku vykoukat.Hlavně když se to zvětší, tak to lze i spočítat.

      Vymazat
  3. Ahoj Marti!
    Hvězdičky jsou prima a to nejen o vánocích.
    Dečka se ti moc povedla-vypadá krásně.Pěkně jsi po poladila i barevně.
    Marti,doufám,že se máš fajn a že máš i nějaké volno,protože nic se nemá přehánět.
    Moc zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Děkuji,no o vánocích na ně nebyl čas.Jo volno bude o víkendu.Jsem vlastně tento týden v práci jenom dvakrát,tak to jde.Jinak to jde.Měj se Marťula

      Vymazat
  4. Marti dečky jsou moc krásné.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné háčkování, ty fialové trojhvězdičky se mi líbí.... ale to poslední háčkování se mi líbí nejvíc:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj hezky tebe zdravim hvezicky so supr a mam vsechne tvuje prace rada posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné háčkování a moc pěkně vybrané barvičky :) Poslední čtvereček je opravdu moc pěkný a podle fotky to snad i půjde dát dohromady..Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky háčkujete, jste šikovná.
    Lososový čtvereček je nádherný, tak ještě musíme vypotit popis, vzorek za to stojí...
    Ludmila

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...