pátek 10. října 2014

Co vše bylo..........

Ještě než začnu psát, chtěla bych se zeptat ohledně ,,Podzimní výměny"zda je vše v pořádku.Zda jste se všechny skontaktovaly, a zda není nějaký problém.Jinak pokud budete mít zájem, tak mě můžete zaslat na email  hotová tvoření.,co která jste dělala a co jste dostala.Tvoření postupně dám na můj web.Děkuji a v klidu tvořte.
No a teď ohlédnutí co vše bylo,co se dělo..........

Nejprve bych začala asi dnešní podzimní procházkou Průhonickým parkem.
Listí se nám začíná krásně zabarvovat a ještě když k tomu svítí sluníčko je to opravdu nádherný pohled na krásnou přírodu a různá zákoutí parku.
Na procházce jsem byla s dcerou a Maxíkem,ten byl nesmírně spokojen z tak dlouhé procházky.Protože mám fotoaparát v opravně udělala jsem si pár fotek mob.telefonem,ale i tak vyšly docela dobře.
Nový doplněk do kuchyně v podobě tabule na psaní vzkazů,upomínek atd..............................

Přesně před týdnem jsme vyklízeli,likvidovali naší opravdu starou ložnici.(vydržela cca 30.let).
Ta předcházející byla celá bílá...na tehdejší dobu dosti moderní.Sobota byla dnem malování a úklidu po něm.V neděli pokládání koberce a v pondělí přivezli novou.ložnici..Nóó ložnici .....prkýnka to byla,snad jen rošty do postele byly vcelku.Během cca 3.hod byla celá ložnice složená.....hoši se činili,ale šlo jim to od ruky.Takže tady je...ještě chybí obraz,je objednán.
A protože již je brzy tma tak opět již nastala doba svíček,vosků.....ach ty vůně.

Takže mě pomalu končí dovolená,pracovnííííí,ale nevadí.
Vám přeji hezký víkend,bezva nápady a těším se na vaše tvoření.

MARŤULA


11 komentářů:

  1. Jé, ta tabulka se mi líbí.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko
      Mě se zalíbila hned jak jsem jí spatřila.Hezký večer Marťula.

      Vymazat
  2. Marti, u vás jsou tedy velké změny - ložnice vypadá krásně, ať se vám v ní hezky spí!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      No pořád na ni nějak nezbývalo až teď se povedlo.Spí se dobře.hezký večer Marťula

      Vymazat
  3. My nemáme tabulku jako takovou, ale klíčník, který má tabulková dvírka a na ty já píšu různá mota a tak. A baví mě to a myslím, že to patří do každé domácnosti, takový psací kousek zdi :-)

    PS: Včera jsem odesílala výměnný balíček na Slovensko, tak snad dorazí :-). Pak ještě udělám fotky a pošlu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,no to jseš pilná,určitě pošli foto.Tabulku jsem si dost dlouho přála až jsem na ni natrefila.Hezký večer Mar´tula

      Vymazat
  4. Marti, hlásím, že jsem zkontaktovaná, ale balíček jsem ještě neposlala, ještě nemám hotovo, ale slibuji, že se budu moc snažit to stihnout.
    Ložnice je pěkná, to se to bude spinkat. A vosky Yankee Candle, já se přiznám, že já to nemůžu, vždy jsem nadšená, očmuchám v obchodě, koupím, ale jak zapálím, hned to musím uhasit, je to na mě moc silné. Víc mi vyhovují olejíčky od Salus.
    přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko
      Tak to je dobře a na posílání je pořád čas.Vosky jsou opravdu aromatické,ale já je mám ráda.Kupodivu ani doma neremcají.Olejíčky taky mám ráda,co já se jich již nakupovala.A jinak spinká se dobře.Hezký večer Marťula.

      Vymazat
  5. Marti, ložnice je nádherná, přeji spokojené spaní. ;-) A obdivuji ten háčkovaný přehoz, ten musel dát zabrat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuji
      No dal rok práce po chvilkách,ale šlo to.Dobře se to háčkovalo.Třeba jsem udělala 30.čtverečků a pak byla pauza,ale dopracovala jsem se ke zdárnému konci.
      Hezký večer Marťula

      Vymazat
  6. Ahoj Marti,
    ráda bych také poslala balíček, ale Denisa se ještě neozvala ..?..
    Takovou pracovní dovolenou mám ráda :) krásně se vám ložnice povedla a ten přehoz je super
    Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...