sobota 16. září 2017

BURGER FEST

TŘETÍ BURGER FESTIVAL u nás
dobré jídlo,zábava................
čtyři soutěžící,porota........ochutnávka
RODEO BIZON
Počasí nic moc,loni bylo lépe........každou chvíli přeháňka.......lepší už to nebude.......ale co ......bezva odpoledne.
POROTCE
(pečlivě ochutnával)

Ach ta vůně
a dorota

Zaujala mě tato soutěžící,ALE FANDILA JSEM VŠEM


Moje maličkost

Je to ale nádhera.....že?


Bezva akce do pozdních večerních hodin
ale já bohužel musela na noční
hm......
Hezký večer 
MARŤULA

4 komentáře:

  1. To musela být opravdu moc hezká akce.
    Hezkou neděli přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle musím ukázat manželovi :o)
    Marťulko, moc chválím orchideje!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to musela být super akce, být nějaká podobná v našem okolí, neváhám a půjdu to také okouknout ( a ochutnat)! :-) Burgery mám ráda, obzvlášť tyhle poctivé, z masa , né ty podrážky od bot co místo masa člověk dostane v McDonaldu... :)
    Na takové akci bych chtěla být vrchním ochutnávačem! :-) :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...