sobota 3. března 2018

VEPŘOVÉ HODY..................

LADOVSKÉ VEPŘOVÉ HODY 2018.......VELKÉ POPOVICE
Voňavé vepřové pochoutky,jitrničky,tlačenka,prýt,škvarečky,paštičky......PRDELAČKA......OVÁREK.......TLAČENKA,SULC............

k programu přispěli i řemeslníci se svými ručně vyráběnými předměty.
Dlouho jsem pokukovala po 
KVAŠÁKU
a zde jsem si ho koupila......a hned naložila zeleninku.......tak uvidíme.
Výška nádoby i s pokličkou je 16,5 cm. 
                                            Součástí je stručný návod na použití kvašáčku.
Obsah cca 1 litr.
KVAŠÁČEK MŮŽETE ZAKOUPIT I ZDE



I stánek s domácími marmeládami zde byl.



MĚJTE KRÁSNOU NEDĚLI
MARŤULA

2 komentáře:

  1. Voní to až sem. Pro někoho nezdravé pochoutky. Můj muž by jásal :-).
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já mám stejný kvašáček. Asi i od stejného prodejce, protože jsem ho koupila v okolí na trzích. A ještě i sádelák. Navnadila jsi mě, jdu vylovit zelí a hned ho dám kvasit.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...